ACİLEN EVLENMEM LAZIM !

         
         
       ACİLEN EVLENMEM LAZIM !

   Dün çok sevdiğim samimi arkadaşımla buluştum. Beraber iftar yapalım dedik. Caddedeki restorantlar çok kalabalık olacağından, rezervasyonumuz da yoktu, günlerden de pazardı. Bunun için bir alışveriş merkezine gitmeyi seçtik. Alışveriş merkezinin yemek katı iğne atsan yere düşmez durumdaydı. Kendimize ev yemekleri yapan bir yer bulduk, seçtik yemeklerimizi paket yaptırdık, tam kasaya geldik ödüyoruz, yanımıza otuzlu yaşlarında bir bey yaklaştı.''Aaaa, Yasemin nasılsın?'' dedi arkadaşıma.''Sen nasılsın Ali görüşmeyeli yıllar oldu?Neler yapıyorsun?''dedi.(Tabii bu yazıda kimse rencide olmasın diye isimleri değiştirerek hikayeyi aktardığımı belirtmeliyim.).''Ben öğretmen oldum, doğuda çalıştıktan sonra tekrar memleketime döndüm.''dedi Ali. ''Ne güzel.'' dedi Yasemin. ''Bekarım, acilen evlenmem lazım Yasemin.İslami forum siteleri de dahil, ne kadar popüler arkadaşlık sitesi varsa hepsine bilgilerimi gönderdim, açık ,kapalı , çarşaflı farketmez.Hemen evlenmem lazım.Senin bana önereceğin, tavsiye edebileceğin birşey ya da birileri var mı?Çok acele evlenmem lazım, çok ciddiyim, buna çok ihtiyacım var.'' dedi Ali. Arkadaşımla ikimizin de ağzı açık kaldı. Arkadaşım 15 yıldır görmemiş Ali'yi, bir AVM'nin yemek katında karşılaşmış ilk defa ;  bu duruma mı şaşsın, damdan düşer gibi Ali'nin ondan talep ettiklerine mi şaşsın yüzünde kocaman bir şok ifadesiyle bakıyordu. Ali konuşmalarına devam etti ; ''Sen evli misin Yasemin?' , 'Yo değilim' dedi arkadaşım.''Sen tam evlenilecek kızsın, tam benim tipimsin, nerede çalışıyorsun ?'' dedi.''Arkadaşım mühendisim dedi, kamuya atanamadım, falanca yerde sözleşmeli çalışıyorum.''dedi. Baktım yaşadığı şaşkınlıktan sonra hipnotize olmuş bir biçimde cevaplar vermeye başladı. Mesele neredeyse uluorta evlilik teklifi etmeye doğru gidecek . Allah'a şükür hala mantığım çalışıyordu. Bu mesele tam bir delilikti. Hemen lafa girdim iftar vaktine de az kalmıştı.''Biz artık gidelim, iftara az kaldı hadi Yasemin'cim.'' dedim. Ali hemen arkadaşımın kolundan çekti, neyse bu iyi oldu, Yasemin'in  hipnotize olma durumu da sona ermiş oldu. Çevik bir hareketle kurtardı kolunu Ali'nin elinden, haydi görüşmek üzere dedi.Yine peyda olur bu mal bize diye düşündük, hızla çıktık AVM'den. Arkadaş bana döndü ; ''Yaw Özlem, hep seninleyken geliyor bunlar başıma, manyakları çekiyoruz resmen ikimiz birlikteyken.'' dedi.Güldük beraber merkeze yakın bir parka gittik, şanslıydık, bir çam ağacının altında boş bir bank bulduk. İftarımızı açtık.''Bir erkek evlenmek isteğini bahane ederek bu kadar da küçültebilir mi kendini. Bu tarz sözler genelde kadınlardan beklenebilecek sözler ki, bizim bile böyle tavırlarımız yok. Bir erkeğin bu tarz sözler etmesi ayaküstü bu kadar da kendini  basitleştirmesi olacak iş değil.'' dedim. ''Olur, olur.Bu hayatta artık hiçbir şey beni şaşırtmıyor.'' dedi arkadaşım. '' Ramazan orucunun da etkisiyle hatunsuzluk başına vurmuş adamın.'' dedim.İkimiz de güldük, az ilerideki caddeden geçen arabaları seyretmeye devam ederek iftarımıza devam ettik.

Yorumlar

Popüler Yayınlar